Wyburzenie młyna w Kowalewie Pomorskim


Gdy 3 lata temu dreptałem po Kowalewie Pomorskim – TUTAJ, nie dane mi było sfotografować dawnego młyna zbożowego ponieważ został zburzony. Czekała na mnie pusta, świeżo uprzątnięta parcela. Spóźniłem się niecałe 2 tygodnie. Dziś od Pani Marii Lipki, mieszkanki Kowalewa otrzymałem zdjęcia z wyburzenia. Ogromnie za nie dziękuję. Czuję się mile zaskoczony i jednocześnie zobowiązany to podzielenia się nimi z czytelnikami.

[Fot. 1] Ostatnie dni młyna | Kowalewo Pomorskie, 2012

[Fot. 2] Wyburzanie młyna | Kowalewo Pomorskie, 2012

[Fot. 3] Wyburzanie młyna | Kowalewo Pomorskie, 2012

[Fot. 4] Wyburzanie młyna | Kowalewo Pomorskie, 2012

[Fot. 5] Po wyburzeniu | Kowalewo Pomorskie, 2012

[Fot. 6] Po wyburzeniu | Kowalewo Pomorskie, 2012

2 thoughts on “Wyburzenie młyna w Kowalewie Pomorskim

Skomentuj

